martes, 14 de febrero de 2017

Projecte del Mamt

El tema que he escollit pel projecte del Mamt és el concepte de perseguir el meu somni, és a dir, me inspirat per la motivació que tinc per continuar el Batxillerat i com a propòsit d'aquest curs i any. Per tant, per a realitzar-lo com diu la meva mare s'ha d'esforçar-se al màxim i intentar-lo una i una altra vegada sense rendir-se, per a complir-lo. Una manera d'interpretar aquest pensament o concepte va ser fer un tros de braç amb la mà, que voldria indicar alguna cosa. La part final del braç i de la mà estaran inacabades per transmetre continuïtat. Per realitzar el braç i la mà vaig decidir tenir com a la meva mare, encara que primer ho vaig intentar amb un braç del maniquí, però no em va sortir. Aquesta escultura estarà enganxada en un paper de 50x70 cm. Aquell mateix paper estaria dibuixat la silueta d'un braç i de la mà perquè s'acabés d'entendre la idea que voldria transmetre.
El dibuix estarà fet de fum, és a dir, amb fum de vela i després amb una ploma començaré a dibuixar-lo, per a rematar i donar més sensació i expressivitat vaig utilitzar un llapis 6B i un guix blanc. Una vegada feta les dues parts, vaig cosir amb fil de llana negra amb la intenció ajuntar-lo per tal de fusionar-los i convertir-lo en una sola peça. Tot això seria la primera fase. Com a segona fase, el vaig realitzar al museu amb una durada de dues hores aproximadament. Consistia a cosir i també pegar amb cola calenta el material wata, ja que la meva interpretació del somni és com els núvols. Per tant, en la part final de la mà estaria cosit o enganxa't cada vegada més de wata, de manera decreixent i també sobresortiria del paper.

Fotografies realitzades i editades amb el meu mòbil.


Primera fase inacabada.


Segona fase.


Augment de la mà.

No hay comentarios:

Publicar un comentario